למעלה מעשור אני נפגשת עם אנשים,חוקרת בתים, משרדים, עסקים, בתי ספר וגנים. עוזרת למצוא פתרונות נכונים לסידור המבנה והחדרים, באופן שייטיב עם יושביהם.
קרא עוד >>

להתאהב בבית מחדש עם הפאנג שוואי

האסטרולוגיה הסינית:
להתבונן ולהתחבר
למחזורים שסביבנו

שנים – חודשים – ימים – שעות 
כולם ביחד במעגלים
אין – סופיים קבועים ומדויקים.

המעגל היומי –
יום ולילה,
זריחה ושקיעה, היין והיאנג.
התנועה החודשית של הירח –
ממופעו הריק למלא ושוב מתרוקן.
יממה – כל חיה מייצגת שעתיים.
המחזור השנתי – 4 העונות
סתיו, חורף, אביב וקיץ.
המחזור שנתי – 12 החודשים
ו-12 החיות, מחזור של 12 שנים
ובסופן מתחילים מחדש.
ובכל 60 שנים מתחיל מחזור חדש.
וכך הסינים מתנהלים כבר אלפי שנים!

 

12 החודשים
נמר – פברואר
ארנבת – מרס
דרקון – אפריל
נחש – מאי
סוס – יוני
כבשה – יולי
קוף – אוגוסט
תרנגול – ספטמבר
כלב – אוקטובר
חזיר – נובמבר
עכברוש – דצמבר
שור – ינואר

השעות
03:00  שעת הנמר
05:00  שעת הארנבת
07:00  שעת הדרקון
09:00  שעת הנחש
11:00  שעת הסוס
13:00  שעת הכבשה
15:00  שעת הקוף
17:00  שעת התרנגול
19:00  שעת הכלב
21:00  שעת החזיר
23:00  שעת העכברוש
01:00  שעת השור

 

 

     החיות בהרמוניה
     זו עם זו

      כבשה וסוס = אש
      קוף ונחש = מים
      תרנגול ודרקון = מתכת
      כלב וארנבת = אש
      חזיר ונמר = עץ

איך עושים פאנג שוואי לעסק?

לתת את הכוח לפעול ולממש את הרצונות והחלומות של כל אחד ואחד מאתנו


אני מנתחת את המבנה של העסק ואת החזון שלו. כמובן שכל עסק שונה מהאחר.
לכל עסק יש אנרגיה אחרת. מרפאת רופאים מומחים, חנות אופנה, מנהל חשבונות, אחראי על שיווק, יזמות עסקית, מקצועות יצירתיים.
כולם שונים וכולם יכולים להרוויח מייעוץ פנג שוואי.
הייעוץ מתאים לעסקים קטנים, גדולים, לעסק של איש אחד, לגני ילדים ולבתי ספר.
את כל המסקנות שלי אני מגלמת בתוך העיצוב, הצבעים, החומרים והטקסטורות.
כולל התייחסות לכרטיס הביקור של העסק שיתמוך מבחינת צבעים וחומרים.
*יש אנשים שיצליחו בכל מצב, אך בעזרת הפנג שוואי התהליך יהיה קל יותר.

    השלבים בפאנג שוואי לעסקים:
    שלב הראשון – קשור באנשים עבודת מחקר על העסק, מה הרעיון המרכזי, הוויז'ן של העסק? איך העסק מתפתח נכון להיום? מהם הקשיים? ההצלחות? מהן השאיפות של העסק?
מי מנהל את העסק? האם המנהל מתאים לתפקיד?
מי הם השותפים והאם הם מתאימים לתפקיד?
עבודה עם מפות אסטרולוגיות – נותנות תמונה ברורה ומדויקת על האנשים והאנרגיה שלהם.

    שלב השני – להבין את האנרגיה של המקום – ולנכס את המקום לטובת העסק!
האם מיקום העסק נכון? האם הסביבה המקיפה נכונה להתפתחות של העסק?
האם הוא משרת את העסק?
    
   שלב השלישי – עיצוב המקום לפי האנרגיה והצרכים של העסק:

כניסה מזמינה, חדרי ישיבות, מרחב לקבלת קהל, חדר אוכל/מטבחון של העובדים ועוד…
מיקום חדרי המנהלים – וכיווני הישיבה של כל אחד באופן אישי,
מיקום אנשי השיווק והפרסום – שיצליחו בעבודתם.
יש להתייחס לאנרגיה של העסק, להבין את הפוטנציאל שלו ולמנף אותו למצב אופטימלי.
אם זו מרפאת רופאים היא תהייה שונה מחנות אופנה, משרדים של מנהלי חשבונות ועורכי דין יהיו שונים ממשרדים של גרפיקאים וכל המקצועות היצירתיים יהיו שונים ממשרדים של אנשי שיווק ופרסום.
לכל אחד האנרגיה שלו – יש להבין את הפוטנציאל ולמנף אותו למצב אופטימלי.
    

   שלב רביעי – עיצוב המרחב / המקום
העיצוב, הצבעים, החומרים והטקסטורות המתאימים למקום ולמרחב העבודה:
* מחזקים וממריצים את המנהלים.
* כיווני ישיבה נכונים לכל אחד באופן אישי.
* לצוות הניהול יהיה קל לנהל את העסק ולהצליח ליישם את החלומות שלהם.
* המקום יהיה נעים לעובדים ולכל הצוות – מהזוטר ועד הבכיר ביותר.
* העובדים יאהבו להגיע למקום העבודה!!!
    

    שלב חמישי – גרפיקה, מידיה ותקשורת
כרטיס ביקור תומך מבחינת הגרפיקה, הצבעים והחומרים – יש מאמר על כרטיסי ביקור.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן